BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |


ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ …

ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﭘﻮﻝ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﯽ ﻧﻤﯿﺪﻡ، ﺗﺎ ﯾﻮﺍﺵ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻡ ﺑﯿﺎﺩ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﺣﻠﻘﻪ ﮐﻨﻪ ﺩﻭﺭ ﮔﺮﺩﻧﻢ، ﻣﻮﻫﺎﺷﻢ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﻢ ﺩﺭ ِ ﮔﻮﺷﻢ ﭘﭻ ﭘﭻ ﮐﻨﻪ ﺑﮕﻪ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ ﺑﻬﻢ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺪﯼ ؟
ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ …
ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺑﺰﻧﻢ ﮐﻨﺎﺭ .
ﻣﺎﭼﺶ ﮐﻨﻢ ،
ﺑﮕﻢ ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺟﯿﺒﻢ ﻭﺭﺩﺍﺭ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ
ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺷﺪﻩ ، ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﯿﺸﻢ !! :|
.
.
.
.
.
دختـــرا دو تا دشمـن بيشتــر ندارن :

- دوس دختــر سابق دوس پسر جديدشون !

- دوس دختـــر جديد دوس پسـر سابقشون ! =))))))))
.
.
.
.
.
ﭘﺴﺮ ﺩﺍﻳﻴﻢ 18 ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺗﻚ ﭘﺴﺮ ﺧﻴﻠﻲ ﻟﻮﺱ
ﻧﺎﻣﺰﺩ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩﺵ 16 ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻳﻢ ﺗﺎﻻﺭ ﻭﺍﺳﻪ ﻋﻘﺪﺵ ﺑﻌﺪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ ﺁﻗﺎ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺁﻫﻨﮓ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺘﻲ ﭼﻲ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺗﻘﺪﻳﻢ ﻛﻨﻢ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻭ ﻋﺮﻭﺱ ﺧﺎﻧﻢ؟
ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﻫﻮﻳﻲ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﺨﻮﻥ...
ﺍﻵﻥ ﺩﺍﻳﻴﻢ 4 ﻣﺎﻫﻪ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﻴﺰنه.
;-)
.
.
.
.
.
امروز رفتم عامپول بزنم، وقتی طرف داشت عامپول میزد یه عطسه محکم زدم:/
هیچی دیگه...امیدوارم بتونم به لطف خداوند متعال و با دعای خیر مردم تو پارالمپیک آینده جانبازان و معلولین، برای کشورم افتخار آفرین باشم
.
.
.
.
.
چند روز پشت یه دختر با ایرانسل بم زنگ میزدو میگفت الو... قطع میکرد.
منتظر بود من بش بزنگم.
ما هم که چشم و دلمون سیـــــــــر محلش نزاشتیم :|
بعده اون، دوست دخترم گفت رويال خیلی دوستِتدارم..!
گفتم چرا؟ گفت هرچی دوستم بت زنگید بش پا ندادی، خواستم تستت کنم.
گفتم مرسی عزیزم، اون پسریم که دیروز بــاش رفتی خونشون دوستم بود، من شمارتو بش دادم تستت کنم :)
دیگه هم جوابشو ندادم کصــــافتو...
اره عزیزم اینجوریـــــاس
مادر نزاییده ما پسرارو تست کنه. ما خودمون تستریم :))
.
.
.
.
.
دو تا دختر یکی خیلی خوشگل یکی خیلی زشت میرن تو یه شرکت واسه مصاحبه که اونجا یکی شون استخدام بشه.
مدیر شرکت یه نگاه بهشون میندازه و میگه قیافه اصلا برای من مهم نیست مهم فرهنگ و علم شماست.
از خوشگله میپرسه که جمعیت ایران چند نفره ؟ میگه هفتاد میلیون. مدیر میگه آفرین درست جواب دادی.
رو میکنه به زشته میپرسه خوب این هفتاد میلیون رو یکی یکی نام ببر!!! :|
.
.
.
.
.
اينــايي كه آدمو تَــرك ميكنن ...
با ايـن كـه ميدونن خيـلى دوسشو داري ...
تنهــات ميزارن ...
بعـد بر ميگردن ميگن : مواظب خودت باش ...
اينـا ... آره همينـا ...
بـى شعـور تــريـن آدامايـي روزگـارن ...کصافطااااااا:)))
.
.
.
.
.
استرسى كه ما برا باز كردن سايت دانشگاه براى گرفتن نمره داريم تروريست القاعده موقع عمليات انتحارى نداره
.
.
.
.
.
دو ساله دارم نقشه ميكشم دختر همسايمون رو تو آسانسور تنهــا گير بيارم مخشــو بزنم ولى اصلاً نميشــه : !

البتـه اين كه خونمون آسانسور هم نداره رو اين مسئله خيلى تاثيـر گذاشتـه :| !!!
.
.
.
.
.
ما خانوادگي قرار گذاشتيم امسال عيد با تخمه از مهمونهامون پذيرايي کنيم بعد هرکي بچه خوبي بود و تخمه نخورد يه پسته بهش جايزه بديم
پسته کيلويي شصت تومن شوخي نيست که..شماهم همين کارو بکنيد
.
.
.
.
.
دیشب ساعت 3 نصفه شب 7 خبیس بازی می کنیم . من باختم :|
پسر خالم حُکم کرده زنگ طبقه ی بالایی رو بزنم بپرسم نمک دون دارن یا نه :|
اونم تو اپارتمانی که تا حالا من رو ندیدن و نمی شناسن :|
.
.
.
.
.
اون زمان که از این نوشابه شیشه ای ها ميفروختن داداشم 5 سالش بود(به گفته ي مادر گرامى) یه روز خواست یه شیشه که اضاف اومده بود رو بذاره تو در یخچال دید بلنده جا نمیشه. درش آورد یکمش رو خوردم دوباره گذاشت،در کمال تعجب دید نه، بازم جا نمیشه !
:|


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: